Alla inlägg den 22 september 2008

Av Annika - 22 september 2008 21:59

I lördags var det en sjudundrans fest. Folksam fyllde hundra år och företaget har aldrig skådat en så dyr, välplanerad och stor fest.

3100 personer från alla Sveriges tänkbara hörn, eller ja från 35 kontor i alla fall. Företaget stod för allt. Resor till Stockholm, boende på hotell, skyttelbussar mellan festlokalen och alla olika hotell samt till city.

Välkomstdrick, tre rätters middag, drinkbiljetter.

Pia Johansson och Mark Levengood var konferencier medan Tomas Ledin, Jill Johnsson, Divine, Sofia Källgren, Linda Lampenius och Bounce var där och uppträdde. Mikael Tornving var även med på ett hörn.

Smakar det så kostar det. Men otroligt roligt var det!


Nackdelen var att hela helgen tycktes försvinna och igår hade jag en fruktansvärd söndagsångest. Tycker även det är så jobbigt när man vet att hela arbetsdagen kommer att gå åt till snack om festen. Den var otroligt lyckad men nu räcker det. Tack arbetsgivaren!


Imorgon måste jag bara ta och simma på morgonen innan jobbet. Jag måste verkligen komma igång med motionen. Dels märker jag hur otroligt svag och trött jag är och å andra sidan vet jag att om jag går upp i vikt så har jag nog svårt att gå ner igen. Min förmåga att träna och motionera är ju som sagt begränsad. Så det mest effektiva träningsalternativa går inget vidare för mig vilket betyder att jag måste hålla uppe vardagsmotionen ordentligt så jag håller vikten och kroppen i trim.

Jag tror att motivationen börjar infinna sig nu.


Annars då? Jo pärlan och jag har precis varit på bio. Jag älskar det. Annars är jag inte mycket för att kolla på film men det är så mysigt att sitta där i den mörka biosalongen och mysa till någon film samtidigt som man trycker i sig de gulaste popcornen. Idag blev det Patrik 1,5 enligt mitt önskemål.

Jag tycker den var väldigt bra. Både rolig och allvarlig på samma gång. Me like.


Nu ska jag studsa i säng så jag inte vaknar och är för trött för min simtur.

God natt och på återseende!


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards