Alla inlägg den 23 augusti 2007

Av Annika - 23 augusti 2007 22:08

Jag är tömd på energi, min energi går på sparlåga, verkligen. Allt som jag går och funderar på hela tiden som ska lösas. Alla samtal till försäkringskassan, försäkringen, frisören m.m Men förhoppningsvis är det snart över, jag hoppas på det!

 Jag gillar inte att gå på sparlåga, jag gillar att skina som en solstråle ;)


Jag kan inte få nog av att berätta hur mycket jag älskar världens bästa pojkvän. Så glad att jag har honom. Vet inte vad jag skulle gjort annars.

Världens största stöd och hur underbar som helst. Och omtänksam såklart ;)

Jag är mer kär nu än vid nyförälskelsen till och med, god damn it. 


Vi har bokat in en resa tillsammans. Till Mallorca, det ska bli hur mysigt som helst. Jag är glad att jag också får åka på resa med pärlan. Över din födelsedag också, det blir spännande för dig ;) 1 september åker vi iväg, så är vi hemma till 8 september, då har jag några dagar på mig innan jag läggs in på sjukhuset. Kanon med lite semester innan det, lite sol och värme.


Idag har jag bara jobbat och ringt samtal hela dagen, men jag mår ändå rätt bra just nu. Nöjd med att jag löste det senaste problemmet på nån halvtimme, sparlågan är god ändå :) Det kanske är en sån där lågenergilampa som räcker i evigheter. Mycket bra.


Nu är jag trött och klockan är faktiskt lite för en gångs skull så jag ska passa på att hoppa i säng, då får jag träffa älsklingen snabbare också!


Godnattkramar från,

Annika




Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards