Alla inlägg den 28 april 2008

Av Annika - 28 april 2008 19:57

Jahaja så fort man får en sysselsättning så blir man uppenbarligen slarvigare med annat, som den livsviktiga uppgiften att uppdatera sin blogg.


Jobbet rullar på, jag är fortfarande sliten. Lite gnagande ansträngningshuvudvärk och trötthet. Då känns det desto mer lockande att längta till ledigheten på onsdag och pärlans hemkomst.

Det tänker jag på mycket, man ska ha något att längta efter, det brukar hjälpa när man sitter där på kontoret.

Jobbet annars går lite upp och ner för varje dag, ena dagen är det segt och andra dagen roligt.


En positiv nyhet är helt klart att den nya tjejen som börjar 1 juni är i min ålder och även sommarjobbaren som kommer runt midsommar. Det gör mig glad! Men oj så höga förväntningar jag har på dom nu ;) 


En annan positiv grej är pengarna från försäkringen som damp ner på kontot idag, i och för sig inga stora summor eftersom det var ersättning för alla de läkarvårdskostnader man haft genom åren men ändå!

Efter läkarbesöket i september/oktober kommer dom att bestämma min invaliditetsgrad. Även ärret kommer jag så småningom att kunna begära ersättning om.

Sen får man se vad det blir, jag har inte alltför höga förväntningar. Allt man får är en bonus! Och jag skulle då mycket hellre ha en frisk rygg.


Nu ska jag ge mig ut på en liten promenad i det fina vädret! :)




Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28 29
30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards