Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Annika - 8 mars 2008 11:02

2008-03-08 11:02 Langkawi, Malaysia


Idag vaknade vi klockan 10 och begav oss ut efter frukost/lunch, tyvarr visade sig allt vara stangt. Antingen var det for att det var for tidigt eller sa var det pa grund av valet som tydligen agde rum har idag.

Vi hittade en liten affar men de hade inget matvanligt. Fredriks frukost blev en Kitkat och apelsinjuice medan min blev havrekex och ananasjuice.

Sedan var det bara att bege sig till stranden, det finns inget annat att gora en san har varm dag. Vi hittade en skuggig och hyffsat sval plats under nagra trad. Där satt vi som vanligt och diskuterade bort några timmar och spelade kort däremellan.

Stranden i sig ar jattefin och riktigt stor (lite folk ocksa) men vattnet ar inte alls lika turkost som pa Thailands oar. Fredrik har skrämt upp mig med att det finns dödliga maneter här så jag inbillar mig hela tiden att jag känner något hetta till på kroppen när jag badar. Åh, så onödigt!

Snart blir det playan igen for lite middag!

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards