Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Annika - 2 mars 2008 13:54

2008-03-02 13:54 Koh Lanta, Thailand
Idag hade vi aterigen en slapp dag pa var favoritresort.
Sa har ser en slapp dag pa Lanta Paradise Bungalows ut:
Vi gick upp vid elva och at frukost, tog nagra partier Mulle och Rummy och sen gick vi till rummet och laste lite. Jag har last ut Man som hatar kvinnor nu. Den var bra men inte sa mycket mer. Far se om tvan ar battre.

Sedan gick vi de 20 metrarna tillbaka till restaurangen och at lunch. Vi spelade mera kort och kelade lite med de sota kattungarna som resorten precis fatt tillokning med innan vi bytte om till badklader och hoppade i poolen!
Solen var inte lika glodhet som mitt pa dagen sa jag kunde sola utan solkram, perfekt.

Efter det duschade vi och gjorde oss i ordning for middag lagom till solnedgangen over stranden. Hur fint som helst.
Mer kortspel (borjar bli rutin det dar) och nar morkret infunnit sig sa tog vi en promenad langs med stranden. Och nu sitter vi alltsa har igen, på resortens internetcafé!

Inte mycket att klaga pa, vi trivs sa bra har med det lugna lunket sa vi skjuter troligtvis upp avfarden ytterligare en dag.

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6 7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards