Alla inlägg den 1 juli 2008

Av Annika - 1 juli 2008 19:41

... jag rullar.


Jaa, inte bokstavligen talat, så rund och go är jag då inte.

Men livet rullar, jag rullar. Jag försöker tagga ner och andas.

Framförallt försöker jag få lite tid åt mig själv och små saker jag själv vill göra.

Käre datorn är tillbaka från reparationen och förhoppningsvis så håller den sig i schack lite längre än sist. Dessutom är den hos pärlan och vi har införskaffat en extra nätverkskabel.


Nu kanske bloggen kan frodas på nytt. Det finns dock inga garantier. Rätt var det är så dyker något annat tokigt upp.


Jobbet går bra och jag gillar verkligen mitt jobb, speciellt nu när chefen är på semester (haha!) och speciellt nu när Jennie jobbar i rummet bredvid.

Pappa var snäll nog och skjutsade mig hela vägen till jobbet imorse.

På hans semester och allt. Vad ska man göra när varenda buss är i strejk och enda möjligheten är buss? Tack för det.


På fredag har jag tagit ut en semesterdag. Jag ska inte gå ur sängen på hela förmiddagen. Bara läsa och kolla på film. På eftermiddagen, så fort fredrik slutat jobba, så åker vi ut till landet igen. Bara vi den här gången.

Jag är så lustig så jag hoppas på regn. Det är så mysigt med ösregn ibland. Där man sitter ute i skärgårn och hör regnet smattra på taket.


Jag skulle vilja åka iväg på någon weekend till någon tuff stad. Har funderingar på det både med Emelie och Pärlan. Rom ligger högt i topp!

Vi får se vart man hamnar.


Nej, nu måste jag fortsätta ta tag i att återinstallera virusskyddet och bränna ner mina Asien-bilder, blir så nervös att de ska försvinna.


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards