Alla inlägg den 13 juli 2008

Av Annika - 13 juli 2008 19:28

Det har varit en härlig och avslappnande helg. Fredagskvällen har ni redan blivit uppdaterade om. Självklart somnade jag som en stock i fredags natt trots att pärlan somnat med kläderna på över täcket. Jag la mig på de 40 cm som fanns lediga och använde överkastet som täcke.

Att försöka väcka Fredrik är inte ett alternativ eftersom det är nästintill omöjlgit och under tiden hinner man helt klart bli frusterad. Lika bra att anpassa sig till situationen på en gång.

I lördags förmiddag sov vi ut och tog det bara lugnt och framåt eftermiddagen åkte jag ut till Värmdö. På kvällen umgicks jag med mamma och pappa, kollade på film och gjorde mest ingenting annat än vad jag kände för.


Idag har jag varit iväg och shoppat. Hur kommer det sig att så många tjejer är så förtjusta i shopping? Finns det nå underbarare än att komma hem med kläder som känns helt klockrena? Idag blev det ett par shorts, ett linne, ett par leggings/tights, en skjortklänning och en kofta. Mycket nöjd måste jag säga.


Efter det la jag mig på en solstol och somnade i solskenet.

Sommar, sommar, sommar!


Nej nu ska jag inte ta upp er tid med ointressant dravel.

Jag uppdaterar Asien-kategorin istället, dåligt att den dröjt så länge.





Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards