Alla inlägg den 4 november 2007

Av Annika - 4 november 2007 06:40

Det går framåt, det gör det verkligen.

I torsdags åkte jag bussen in till stan för att äta lunch med mamma, efter det gick jag och hälsade på, på jobbet. De var alla glada att se mig och nyfikna på allt. Kul men rätt jobbigt att dra samma historia 15 gånger i rad! :)

Efter det gick jag runt och shoppade i stan, provade massor av kläder och det bästa av allt var att ryggen inte sa emot. Eller ja, när jag åkte hem var jag extremt trött i kroppen men ändå.


I fredags förmiddag gick jag till sjukgymnasten för första gången, nu jäklar!

Så småningom kommer jag att träna på gym 3-4 gånger i veckan och ett träningspass hemma. Jag kommer att bli en bodybuilder, nerå!

Både tungt att komma igång samtidigt som det är skönt och ska bli roligt.

När träningen sker som sjukgymnastik kan man ju inte heller skita i det på samma sätt.

Efter att jag varit hos sjukgymnasten åkte jag inte till stan igen. I torsdags hade jag inte så mycket pengar på kortet så jag fick hänga undan det jag hittade. Kom hem med 4 tröjor och en väska, yeey.

Sedan var det middagsgäster och sen in till stan med vännerna.


Idag, (läs; lördag) har jag varit hos fredrik. Kvällen var varierad men mestadels bra även om det blev lite upprepning från fredagskvällen.

Korsetten satte jag inte på mig, jag lät den ligga i väskan som jag bara runt på. Jag gick alltså runt utan korsett heeela kvällen. Det var positivt att jag klarade det, och så länge! Det dåliga var att jag framåt slutet fick väldigt ont och blev frustrerande trött i den. Framsteg ändå!

Återigen sitter jag här på morgonkvisten och bloggar, ingen sömn har jag fått i natt. Jag har inte ens blundat än, jag är klarvaken, pigg som ugglan.

Den här gången är det inte på grund av en störd dygnsrytm (hoppas jag!) utan på grund av hur kvällen slutade. Får se om det blir någon sömn.


Nu har jag skrivit av mig lite för stunden, måste bara avsluta med att jag har världens finaste pojkvän! :)


51-52 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards