Alla inlägg den 7 november 2007

Av Annika - 7 november 2007 22:36

Jaadu, idag vet jag inte riktigt vad jag ska skriva.

Livet är som en bergodalbana just nu. Eller snarare mitt humör för livet är ganska så bra.


Jag orkar bara inte med att älsklingen ska åka iväg ett halvår nu. Han som är min stöttepelare och klippa när det gäller allt.

Så i samma stund som livet är så jättebra nu så kommer tanken på att det snart kommer att bli tyngre.


Samtidigt så mår jag ju bra, allt är bra just nu! Så att jag är glad och uppåt är absolut inget spel för gallerierna, det är på riktigt :)

Tyvärr så är det bara det att framtida problem har en tendens att alltid finnas där i bakhuvudet och gnaga.


Jag är glad att jag har sjukgymnastiken nu faktiskt, jag ska ta och fokusera stenhårt på den när Fredrik åkt. Skönt att ha något att satsa på under tiden.


Jag ska börja läsa Matte C på komvux nu också, förhoppningsvis börjar jag redan i slutet av november/början av december. Jag ska på informationsmöte om en vecka.

Jag ser inte framemot att läsa själva kursen men att få den avklarad blir gött! :)


Imorgon är det åtta veckor sedan operationen. Nästan två månader.

Tiden tickar på.


55 dagar efter operation



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards