Alla inlägg den 20 november 2007

Av Annika - 20 november 2007 02:47

Det är något magiskt med att skriva blogg nattetid. Det är egentligen bara då jag har tiden att sätta mig ner och faktiskt skriva.


Jag har bokat min Kalifornien-resa nu. Jag flyger till Los Angeles den 10e januari och kommer hem den 1 februari. Det ska bli så roligt att hälsa på Sofia, jag längtar! Dessutom Kalifornien som jag alltid velat åka till... aa det blir bra.


Sjukgymnastiken går redan så mycket bättre. Jag längtar verkligen till gymmet varje dag och önskar att jag fick gå dit oftare än 2 dagar i veckan. Efter lucia så får jag träna mera. Däremot så går det inte lika bra med mina hemmaövningar, de är fruktansvärt sega och jag slarvar med dem alldeles för mycket. Som tur var är jag alltid extra ambitiös på gymmet.

Det går även bättre utan korsett, i princip så går jag alltid utan men ibland får jag ont och måste ta på den. Har gått långa promenader på över en timme utan den.


Om en vecka kommer livet vara väldigt tungt, då är det natten innan älsklingen åker iväg. Känsloladdat garanterat.

Ja det blir ett annorlunda liv det. Helt plötsligt ska jag flytta ur pärlans lägenhet (har i princip flyttat hit) och flytta hem igen. Adjöss till den här förorten för ett tag. Adjöss lägenheten och livet här. För nu, i alla fall.

Och ingen att ringa så fort det skulle vara något eller krama om man känner för det. En hel stor omställning det.


Nu ska jag försöka få lite sömn igen för imorgon blir det sjukgymnastik!


2 månader och 1 vecka efter operation





Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< November 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards