Alla inlägg den 10 september 2007

Av Annika - 10 september 2007 20:52

Kära blogg,


Nu är det bara två dygn kvar till inläggning. Idag har jag varit och träffat Emelie, passade på att låna 17 st VHS-filmer av henne. Hennes familj är verkligen som rena rama videobutiken. Nu borde jag ha så det räcker för sjukhusvistelsen åtminstone! :)


Så ringde jag vårdcentralen för att höra när jag måste göra mitt blodprov på onsdag. Tydligen innan kl 9. Eftersom jag ska sova hos älsklingen så blir det en hel del åkande den förmiddagen, men det är det värt i längden. No doubt about it. Ännu ett blodprov, dom jävlarna vill inte låta mig vara men okej det är för min egen skull, jag köper det.


Imorgon ska jag alltså iväg till pärlan, äta lite middag ute och sedan bara mysa sista natten. Det blir jättebra det, jag ska ta och njuta ordentligt.


Jag älskar dig, Fredrik. Utan dig hade det här varit betydligt mycket tyngre.


Skål på er!

/Annika



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards