Alla inlägg den 20 september 2007

Av Annika - 20 september 2007 12:03

Jag vaknar och mår jättebra, jag känner mig lätt i kroppen och redo att studsa upp! Benet känns mycket bättre, hade de smärtstillande pillrena verkat så fort?


För första gången går jag utan stöd, utan problem dessutom.

Jag bestämmer mig för att våga mig på ett nytt försök att duscha trots att jag är jätteorolig att misslyckas igen. Den här gången tar jag på mig alla kläder liggandes och sätter på mig morgonrocken. Duschen går jättebra, jag orkar mig igenom allt utom större problem. Väl tillbaka i mitt rum passade jag på att ta på mig nya kläder, borsta tänderna och till och med stå framför spegeln och sminka mig. Jäklar, vilka framsteg! Jag känner mig hur bra som helst.


Sjukgymnasten kommer förbi och vi går i trappor, det går hur bra som helst, jag nästan springer upp och ner.

Det börjar helt plötsligt pratas om hemgång för Annnika :)

Om jag är lika bra imorgon så får jag tydligen åka hem vilket också är bra eftersom jag måste flytta ut ur mitt enkelrum imorgon, någon behövde det mer än jag. Jag är den enda som är kvar som opererade mig förra veckan.


Framåt lunch är jag helt trött i kroppen och ligger till sängs en hel del resten av dagen men är väldigt nöjd.


Sedan kommer Fredrik och mamma och pappa på besök som vanligt :)

De är glada att se att mitt humör gått upp igen.

Jag oroar mig bara för att jag kommer gå två steg tillbaka till imorgon så jag inte får åka hem, men jag bestämmer mig för att JAG SKA hem. Jag orkar inte ligga kvar en hel helg till, icke.


Jag pratar sedan med Fredrik halva kvällen och somnar, för första gången, helt utan piller. Bästa dagen hittills.


7 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards