Alla inlägg den 26 september 2007

Av Annika - 26 september 2007 00:05

Första dagen utan "barnvakt", jag övertygade mina föräldrar om att jag faktiskt kan klara mig själv. Visst jag kan inte vara upp speciellt långa stunder men jag kan slänga in något i micron och vila under tiden.

Precis så gjorde jag. Det blev en paj till lunch.


Jag känner inte av några förbättringar alls sedan i torsdags då jag hade en suverän dag med framsteg. Egentligen är framstegen där bara det att de sker så långsamt så jag inte uppmärksammar det omedelbart.

Benhinnorna värker fortfarande vilket gör att jag inte kan vara uppe pga. det. Mamma hjälper mig att ta på tigerbalsam på benen för att hjälpa.


På eftermiddagen kommer sedan älsklingen. Det var bra och mysigt även om hans stundande resa spökar en hel del.


13 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards