Alla inlägg den 30 september 2007

Av Annika - 30 september 2007 15:31

På förmiddagen hade jag och fredrik en del allvarliga samtal om hur vi ska göra då han åker iväg till Asien. Trots att vi redan pratat om det tusentals gånger så lyckas det alltid komma upp igen, det tycks vara oundvikligt.


Till middagen gjorde jag nog det härligaste framsteget hittills.

Jag satt ner vid matbordet(!) och åt min mat i lugn och ro utan några som helst problem. Efter det satt jag i soffan utan några som helst problem och efter så satt jag framför datorn i flera timmar utan några som helst problem.

Inte några som helst problem med sittandet denna dag alltså =)


Mitt nästa stora mål är att komma ut på korta promenader. Och då menar jag längre än ut till brevlådan som hittills är mitt längsta äventyr.


17 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards