Alla inlägg den 1 december 2007

Av Annika - 1 december 2007 10:34

Igår vaknade jag och skyndade iväg till gym och sjukgymnast.

Det var skönt med lite träning och dessutom sa sjukgymnasten att det var okej att jag åker bort eftersom man trots allt kan träna vart i världen man än befinner sig. Positivt besked!


Är det bara jag, eller är det lättare för den som reser iväg?

Man befinner sig i en annan värld då. Träffar nya människor, ser nya häftiga saker och är med om en massa upplevelser och intryck hela dagarna vilket gör att man har fullt upp och inte går runt och saknar på samma sätt.

Jag är kvar hemma i vardagen, här där han brukade vara, med enda skillnad att han inte är här.  

När han loggar in på MSN så finns jag där.. men när jag loggar in och skulle behöva honom där så finns han inte alltid där.

Som tur var så ska jag också åka bort lite sen och så kommer jag ner till honom och får se hans värld äntligen, så jag inte blir så utanför.


Igår kväll så åkte jag och plockade upp Emelie, köpte en jäkla massa godis och sen styrde vi kosan mot Emil. Där kollade vi på Shooter och åt vårt jäkla massa godis. Inte min typ av film så jag hoppas mest att den skulle ta slut men den var väl egentligen bra.

När jag kom hem såg jag mitt inspelade idol och blev överlycklig att svenska folket tagit sitt vett till fånga och äntligen, efter alldeles för många veckor, röstade ut Andreas. Vad gör han där?!

Marie och Amanda var helt enkelt grymma och värda en plats i Globen.

Vem som vinner nu gör mig inte mycket alls men jag tror Marie borde vinna. Hon skulle vara bättre på powerballaden och skivan man får spela in. Amanda har en mer unik röst och stil så hon borde komma tvåa så hon får möjlghet att spela in en platta efter helt egna önskemål.


Imorgon ska jag till gymnastiken och återuppta jobbet som gymnastiktränare, det ska bli så kul! Som jag har längtat efter dom där knattarna. Tydligen har dom vuxit massor och blivit jättemycket duktigare hela högen.


Nu strålar benet, ska ta och vila mig lite.


11 veckor och 2 dagar efter operation







Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards