Alla inlägg den 7 december 2007

Av Annika - 7 december 2007 19:25

Usch och fy vilken jobbig kväll.

Jag har mått fruktansvärt dåligt de senaste timmarna, jag minns inte när jag sist mådde så.

Nu mår jag lite bättre i alla fall :)



Av Annika - 7 december 2007 15:29

Regn, regn och lite mer regn. Jag tror inte att det ens för en liten minut har slutat att regna idag. Det bara öser ner och slår mot rutorna.

Nu när det är mörkt och man slipper se det där gråruskiga vädret så är det faktiskt riktigt mysigt med smattret mot fönstret och skenet av alla stjärnor och adventsstakar.

Synd bara att vi inte kan få lite kyla så all den här nederbörden kunde komma i form av snö istället. Då skulle vi prata mys!


Planerna om att åka in till stan, köpa julklappar och sen äta försvann eftersom det här vädret inte gjorde en så lockad till att knata omkring utomhus. Jag får stanna hem och se idol-finalen istället. Det blir skoj, direkt från Globen och allt!


Imorgon blir det städning på dagen och sen på kvällen blir det fest. Praktiskt med fest bara några hus bort. Bara att glida hem när det börja dö ut. Sen blir det en tidig morgon på söndag för att ha julavslutning med gymnastiken, mysigaste träningen på hela året. Liten uppvisning för föräldrarna och sen julfika. Eftersom jag vet med säkerhet att jag sagt upp mig nu så är det dessutom sista gången jag ser alla barnen.

 På söndag eftermiddag så är det nog dags för lite pepparkaksbak och så. Brukar hjälpa mamma, dels för att det hör julen till och dels för att det tar så lång tid att baka upp hela degen om man är ensam. 

Jag tror det blir en bra helg! :)


Idag har jag inte hört ett ljud från pärlan än så länge, första dagen som det har hänt sen han åkte. Möjligt att han inte lyckats hitta sig något internetcafé. Egentligen kan det vara vad som helst, vad vet jag.

Jag hoppas du mår bättre än igår så att inte det halsonda blivit värre. Inte roligt att bli sjuk om man är helt ensam.


Trevligt helg!



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards