Alla inlägg den 11 december 2007

Av Annika - 11 december 2007 23:59

Jag slog upp ögonen 12.15, shit! Hur gick det till?

Det har varit en intressant dag helt klart, eftermiddagen var väldigt annorlunda men ganska så bra ändå. Det var skönt att komma ut och se lite människor och göra lite nytta på samma gång.


Nu på kvällen så har jag cyklat i 1,7 mil på träningscykeln som ett test inför torsdagen, då jag ska cykla i 45 minuter och efter det vara helt och totalt utmattad, min absolut maxkapacitet ska uppnås. Med tanke på att min kondition var värdelös innan operationen och den knappast kan ha förbättrats något av att ha varit stillaliggande i veckor så blir man rätt fundersam om jag överhuvudtaget orkar med att cykla i 45 minuter. Det gick bra om jag körde på låg belastning, förbannat tråkigt är det däremot.


Direkt efter mitt arbetsprov så bär det av mot tåget och Sundsvall.

Däruppe är det ett par decimeter snö och -14 grader just nu. Det skulle hålla i sig med i alla fall några minusgrader så snön bör vara kvar över helgen. Mysigt! Det ska bli jätteroligt att träffa Sofia, det var ett halvår sen nu.

På lördag blir det party dessutom, äntligen! =)


Sen blir det domedagen på måndag sen, det är en annan historia som jag inte tänker dra idag eftersom humöret inte tillåter det =)


Imorgon ska jag till gymmet igen, wohooo! Sen måste jag försöka ta mig iväg för att köpa de sista julklapparna.





Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards