Alla inlägg den 2 december 2007

Av Annika - 2 december 2007 13:57

Ibland kan man tyvärr inte riktigt uttrycka sig om vad som helst och hur som helst i en offentlig blogg speciellt om olika personer eftersom man aldrig riktigt vet vem som kan tänkas läsa bloggen.

Idag är det en sån dag. Det enda jag känner nu är besvikelse och minskad motivation, men det är inget som jag kan gå in närmre på.


Det är första advent idag vilket är väldigt mysigt! :) 4 veckor till jul.

Julböket, julstöket och julmyset har börjat. Ska snart ta och åka iväg och köpa ett par adventsstakar att ha i fönstrena. Den sedvanliga stjärnan funkar inte längre nu när jag har träpersiennerna.


I övrigt så saknar jag älsklingen, precis som varje annan minut. Han missar verkligen ingenting här hemma. Vädret är skräp och det är inget speciellt äventyr som händer framöver.


Nu ska jag ta och vila lite, är helt slut både i huvud och kropp! :)


11 veckor och 3 dagar efter operation


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards