Alla inlägg den 8 december 2007

Av Annika - 8 december 2007 21:58

Jag pratade med pärlan imorse, jag är så avundsjuk på var han befinner sig! Om jag bara kunde vara där..

Till och med från andra sidan jordklotet så är han det bästa stöd man kan ha.  


Annars har dagen varit ganska rolig även fast jag diskat och städat.

Den här helgen som skulle bli så bra visade sig bli riktigt dålig. Gårdagskvällen blev i och för sig ganska trevlig. Kollade på idol-finalen med brorsan. Kvällens fest blir nog inställd. Likaså morgondagens julavslutning med gymnastiken. Pepparkaksbakningen också. Alltså en av fem planer som lyckades genomföras. Haha, grym statistik!


Så nog försöker jag planera in saker, tyvärr går det inte riktigt åt mitt håll just nu bara. Ryggen har också blivit lite jävligare, stel och gör ont oftare fast det känns som att det är något tillfälligt som förhoppningsvis går över snart.

Den har trots allt blivit så mycket bättre, att slippa de där strålningarna varje morgon är underbart, jag kan till och med hoppa jämfota!


Nu ska jag slå in ett par julklappar!


12 veckor och 2 dagar efter operation



Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards