Alla inlägg den 12 december 2007

Av Annika - 12 december 2007 17:17

Idag kom jag äntligen iväg till Sickla för att köpa sista julklappen och kolla på reseprylar. Jag gick runt och kollade på olika saker som jag eventuellt kan behöva köpa sen, mest för att det är roligt och för att sysselsätta mig själv.

Sista julklappen hittades till slut, det är alltid så knepigt med julklappar. Man kan aldrig veta exakt vad personen vill ha, som tur var prickar man rätt ganska så ofta.


Efter det så tog jag bilen direkt till sjukgymnastiken. Mina kilometrar på cykeln igår kväll kändes av, det var tyngre än vanligt men oj vad jag gått framåt! Började med 15-vikten på benpressen och är nu uppe i 100 :)

Det tar sig.

Min sjukgymnast är riktigt trevlig, han verkar ha rest mycket och att prata resor är alltid roligt. Han förstår verkligen att jag vill ut och resa nu och det är skönt att han har förståelse. Jag skulle ha svårt att åka om min sjukgymnast var negativ till idén.


Humöret börjar gå hyffsat upp nu, jag ser framemot helgen och julen och träningen går jättebra. Det är fortfarande ensamt däremot och det lär inte försvinna förrän jag träffar pärlan igen.


Ikväll blir det "Bonde söker fru", riktigt mysigt program.


Imorgon: Lucia och 3 månadér efter min operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12
13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards