Alla inlägg den 1 oktober 2007

Av Annika - 1 oktober 2007 15:49

Jag vaknar som vanligt runtt 11.30 efter 10-11 timmar sömn.

Då går jag upp och pysslar, städar och plockar lite.

Sitter lite vid datorn, sitter framför tvn.

Helt plötsligt är allt tvärtom, förut låg jag i princip hela dagarna och gick upp korta stunder medan jag idag var uppe nästan hela dagen och vilade bara korta stunder. När klockan var 19 gick jag och la mig för första gången.

Mamma som tjatat på mig förut om att gå upp och gå tjatade nu istället på mig om att lägga mig och vila.


Jag är så slarvig ibland, jag glömde korsetten en del när Fredrik kom på kvällen och envis är jag också. Jag ska plocka upp saker som ligger på golvet, jag ska ställa mig på stolar för att ta ner saker som är högt upp.


På natten lät jag älsklingen sova i min säng istället för på soffan eftersom det brukar gå så bra att sova nu för tiden.

Självklart fick jag då problem att sova den här natten. Jag har någon jobbig ryckning/stickning i vänstra stortån/foten så fort jag la mig till rätta.

Och om man så bara har minsta grej som stör när man ska somna så går det ej. Jag prövade att lägga mig på soffan, men det blev bara värre så jag gav upp och satt framför datorn till kl 3.


Jag såg Sjöberg och Bjurström skjutsas iväg till Arlanda.. imorgon ska de påbörja sin jorden-runt resa.


18 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards