Alla inlägg den 4 oktober 2007

Av Annika - 4 oktober 2007 23:15

05.45 piper klockan som vanligt när älsklingen sover hos mig.

Han säger att han har ett tryck över bröstet och har haft det hela natten.

Jag vägrar låta honom köra bil till jobbet för att sedan köra bil hela dagen. Hjärtat är inte att leka med och jag vill gärna ha kvar honom i livet.


Så vi låg kvar i sängen några timmar till. Skönt.

Sedan åkte pärlan iväg och jag var kvar hemma. Jag gjorde inte mycket alls faktiskt. Skrev en hel del blogg, så pass mycket så att jag äntligen äntligen hann ifatt!


Under eftermiddagen kände jag för att gå lite men vågade mig inte på att gå så långt så det blev att gå runt runt på tomten, men jag har längre sträckor i mina ben, det känner jag!


På kvällen såg jag på Peking Express, väldigt roligt program faktiskt, det ska jag fortsätta titta på! =)


21 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards