Alla inlägg den 16 oktober 2007

Av Annika - 16 oktober 2007 23:56

I fredags kom pärlan och hämtade upp mig efter jobbet. Äntligen så skulle jag få se Kallhäll igen. Jag som inte var säker på om jag skulle få göra det innan han åkte iväg på sin resa.

Det var världens underbaraste helg, jag kan inte förstå att jag hittat en så fin kille.

Vi har umgåtts och haft roligt med hans vänner, eller bara tagit det lugnt för oss själva. En perfekt blandning under en helg.


Snart åker älsklingen iväg till Asien ett halvår, det ska bli extremt tufft att vara utan min klippa, men det kommer gå. Jag vill ändå umgås med honom i massor nu så jag kan leva på det ett tag efter att han åkt, även om jag vet att det inte fungerar så.


Vad gäller ryggen så har den varit lika snäll som vanligt över helgen. Bilresorna på en timme vardera har inte varit några problem och jag har suttit upp hela kvällar utan att ens tänka på det.

Jag har bokat in första sjukgymnasttiden nu. 2 november sätter jag igång!


33 dagar efter operation


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards