Alla inlägg den 19 oktober 2007

Av Annika - 19 oktober 2007 06:25

Klockan är nu 06.30 och jag har inte sovit en minut den här natten.

Just nu känner jag en extrem ångest inför nätterna eftersom jag vet hur extremt mycket vånda det är att försöka sova alt. försöka fördriva tiden med något.

Jag har lyckats vända dygnet på det här viset förut men då har jag själv valt det, nu vill jag inte annat än att få sova.

Jag gick och la mig vid 00, låg och drog till 03. Satt vid datorn till 04.30 och sen har jag legat i sängen igen tills nu.

Snart ska jag väcka pärlan, han ska upp till jobbet efter sin 9 timmars sömn.


Egentligen borde jag hoppa över att alls sova det här dygnet eftersom jag ändå klarat hela natten nu, det verkar vara enda sättet att vända tillbaka dygnet nu när jag prövat allt annat som brukar fungera.

Men det är fredag idag och vi kommer säkert hitta på massa roligt långt in på natten och har jag då inte sovit något alls så kommer jag inte vara på det rätta humöret. Jag får se hur det känns senare, kan jag sova åtminstone ett par timmar så gör jag nog det.


Jag läste om mina tabletter jag tar idag, tydligen kan en biverkning vara insomnia när man slutar att ta tabletterna vilker jag håller på att göra nu, eventuellt kan det ha med det att göra också.


Ryggen är trött nu, den skulle också behöva några timmars skön vila vid det här laget men det kan inte hjälpas.


36 dagar efter operation


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards