Alla inlägg den 6 oktober 2007

Av Annika - 6 oktober 2007 14:47

Jag tyckte det var lite obehagligt att lägga mig och sova utan att ha mitt vanliga bandage för ärret. Men sköterskan sa ju att allt såg bra ut så jag antar att inget kan gå upp.

Ärret är verkligen finare och diskretare än vad jag hade trott och så fort!

Inom ett par år kommer det nog hinna blekna bort en hel del =)


Idag kom älsklingen, vi hade det mysigt. Såg nya Beck-filmen, den var ganska bra. Innan vi somna såg vi någon dum dokumentär om störtande flygplan, jag vill inte se sånt egentligen även om det är intressant. Jag vill kunna fortsätta resa och flyga utan rädsla som jag gör nu.


23 dagar efter operation

Av Annika - 6 oktober 2007 00:15

Äntligen, som sagt, så är jag ikapp med bloggen.

Jag har fått med varenda dag och jag måste säga att min utveckling gått framåt snabbare än väntat även om jag trodde annat när jag aldrig kom ifrån sjukhuset.


Mina föräldrar och framförallt Fredrik har varit kanonbra stöd. Mamma och pappa på det fysiska planet genom att de kom till sjukhuset varje dag och hjälper mig med allt tänkbart här hemma. Älsklingen har stöttat mig med det psykiska och fysiska =) Riktig stöttepelare, sånt hjälper verkligen!


Idag tog jag bort bandaget och såg ryggen för första gången. Ärret är jättefint faktiskt och "knölen" syns inte ens när jag står raklång. Förmodligen lär den sticka ut lite när jag böjer mig framåt men det gör ingenting.

Det känns bra, det känns som att jag snart är frisk och ändå har det bara gått 3 veckor och jag är sjukskriven i 3 månader till. Tokigt! kommer hoppa runt här som en galning i slutet.


22 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards