Alla inlägg den 31 oktober 2007

Av Annika - 31 oktober 2007 19:51

Jag är hemma igen. Jag brukade alltid stormtrivas med att vara hemma och ibland när jag inte varit hemma på länge nu heller så tycker jag att det ska bli skönt att komma hem lite. Men när jag väl kommer hem så är det faktiskt inte så skönt, jag längtar tillbaka. Det är inte samma sak att vara hemma längre, nu när jag bor så mycket för mig själv. Det känns som att det är hög tid att flytta hemifrån men utan jobb så går ju inte det.

Sen är det självklart bekvämt att vara hemma, det är ju här jag har alla mina saker!

Nää, jag är hellre hos Fredrik, hans lägenhet är mer hemma just nu.


Igår åkte jag hem, mötte upp Emelie och så tog vi en låång fika. Det var skönt med lite tjejsnack måste jag säga =) Det behövs ibland!


Idag har jag varit och köpt mig ett headset med mikrofon som jag kan använda till skype och MSN, så kan jag prata med älsklingen gratis hur länge jag vill när han är borta. Smarta grejer det finns!


Jag har börjat läsa en bok också, det är kul! Var evigheter sen jag läste, det var så segt att läsa böcker när man samtidigt pluggade. Men nu så!


Idag är det exakt sju månader sen som jag satt i bilen med älsklingen den där första kvällen, det var en mysig kväll! Den glömmer jag aldrig.


Ta hand om er! :)


48 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards