Alla inlägg den 7 oktober 2007

Av Annika - 7 oktober 2007 18:05

Efter att ha misslyckats med att ta mig iväg och köpa skor igår (jag fick jätteont i magen precis när vi skulle åka) så var jag totalt inställd på att idag så skulle jag göra det!

Det gjorde jag också, ordentligt. Jag gick runt och letade snygga stövlar. Mamma fick hjälpa mig att ta på och av skorna. Det var som när man var liten. Och så fort jag råkade tappa ner en sko på golvet fick jag viska till mig mamma som kunde plocka upp den.

Jag kollade säkert i en timme och hittade sedan ett par snygga svarta skinnstövlar och ett par bruna stövletter.

 Efter det var jag tvungen att vila lite så vi tog en fika och fortsatte sedan att kolla på fönsterlampor som jag behöver till mitt rum sedan åkte vi hem.

Det var en ordentlig första tur det!


När jag kom hem uppstod en rätt stor konflikt, rätt jobbigt men desto skönare när det var färdigdiskuterat och löst. Slutet gott, allting gott.


På kvällen när jag ska försöka ta på mig stövlarna så går det inte, eftersom de saknade dragkedja så kunde jag inte komma ner med hälen. Det ex som fanns i affären var förmodligen rejält uttöjt.

Åhh jag som hade blivit så förtjust i dom, nu måste jag lämna tillbaka dom.


Jag satt uppe längre igår, vad jag gjorde minns jag inte ens.


24 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards