Alla inlägg den 25 oktober 2007

Av Annika - 25 oktober 2007 02:49

Nog lyckades sömntabletter ändra mitt dygn hyffsat, igår natt somnade jag halv 3, det är ändå okej. Då är det fortfarande natt och inte morgon.

Jag fick sova 9 timmar, härligt.


På kvällen var jag och älsklingen på bio och såg Supersugen, jätterolig High School-film! Jag tänkte inte ens på ryggen så allt gick fint.

På natten lyckades jag somna vid 3 men tyvärr så vaknade jag klockan 5 av det där jäkla illamåendet som är så sjukt. Går inte ens att beskriva på vilket sätt jag mår illa men det går inte att göra någonting, jag försöker ligga som en död fisk då. Jag somnade inte förrän 8 imorse, så nu var dygnsrytmen tillbaka till det gamla, fan! Mådde även dåligt på förmiddagen/runt lunch precis som vanligt när Fredrik kommer hem.

Han var snäll nog att ringa till sjukhuset åt mig, min gamla sjuksköterska sa att illamåendet och sömnproblemen med all sannolikhet var biverkningar av att jag slutat med lyrica. Jag skulle ha tålamod sa hon.


Min plan är såhär:

Inatt sover jag inte alls. Jag blir totalt död imorgon och kan slockna tidigt eftersom jag bara kommer att ha sovit 4 timmar under de senaste 60 timmarna. Då kan mitt dygn vändas!

Jag har även fått några till sömntabletter av Marianne som jag kan ta till om jag absolut skulle behöva.


Jag är redan dödstrött så vi får se hur jag lyckas vara vaken i ca 20 timmar till.


Stora stora bränder i Kalifornien, runt LA-trakten nu. Jag undrar hur Sofia har drabbats. Förhoppningsvis inte så allvarligt.


42 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards