Alla inlägg den 29 oktober 2007

Av Annika - 29 oktober 2007 08:02

Life sure has its up's and down's. Just idag mår jag nämligen strålande.

Jag somnade klockan 00 igår, utan sömnpiller! Och sen vaknade jag av mig själv 06.45 och var pigg, en kvart innan jag skulle gå upp. Hann till och med mysa lite med älsklingen innan han drog iväg till jobbet.


Jag fick julkänsla idag, eller snarare att jag verkligen längtar till jul, det ska bli mysigt. Nyår däremot kan vi skippa, det blir aldrig bra ändå.

Hoppas vi får snö i år. Idag är det riktigt riktigt höstväder. Duggregn, grått och dystert. Fast rätt tacksamt när man ändå bara ska sitta inne.


Igår var jag och pärlan ute på ännu en långpromenad, jag känner inte ens av att jag skulle ha ryggproblem då! Konditionen är väl katastrof med tanke på att den var värdelös innan operation och den lär knappast ha förbättrats av allt stillasittande efteråt men det är inget att slås ned utav.


På kvällen åt vi pizza och kollade på filmen 1408 som hade premiär på bio i fredags. Om ni funderat på att se den, gör inte det! Amerikanarna kan tusan inte göra bra skräckfilmer.


Jag känner att jag är väldigt långt borta från mitt liv hemma just nu. Bor i princip här hos Fredrik. Ibland känns det jobbigt att man inte bara kan åka hem om det är nåt men äsch. Jag vet att jag får massor av tid att bo hemma och umgås med kompisarna när Fredrik har åkt iväg. Jag vet ju att jag skulle ångra mig när han åkt om jag inte hade passat på att umgås med honom innan hans resa.


Jag försöker just nu att vara utan korsetten en del stunder när jag går hemma så att jag så sakta börja vänja mig av vid den. Härligt!

Jag är väldigt nöjd med min operation.


46 dagar efter operation


Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards