Alla inlägg den 10 oktober 2007

Av Annika - 10 oktober 2007 23:45

Fortfarande välmående, trots att både läkarna och andra som gjort liknande operationer sagt att kurvan under rehab går lite upp och ner så är det inget jag märker av just nu. För mig går det framåt,framåt och framåt.

Jag vågar knappt säga det dock, ta i trä. Man vet aldrig hur morgondagen blir, det är verkligen något som jag lärt mig.


Idag så åkte jag till Expert för att berätta om min mobil, sedan tog jag bilen till Lindex där jag köpte en fin kuvertväska, ett halsband och benvärmare som jag kan ha under stövlarna.

Efter det åkte jag ner till Dellan, åt lunch och fikade med Johanna.

Det var trevligt och Johanna sa att jag inte alls går som Jack Sparrow, så det så! =) Iofs så träffade hon mig senast när jag var en riktig "invalido" och bara låg till sängs men ändock. Emelie och Fredrik har alltså bevisats fel eftersom Johanna givetvis sitter inne med rätt svar, ha!


Efter att vi fikat så åkte jag hem. Älsklingen var redan här så vi har haft det mysigt. Nu har han slocknat i min säng, hur jag ska göra när jag ska sova vet jag inte. Han är totalt omöjlig att väcka. Jag tar soffan.


Jag märker att jag mår perfekt när jag har korsetten på men när jag är uppe länge utan den så säger ryggen ifrån till slut. Så nästa nya etapp blir när sjukgymnastiken börjar och korsetten ska börja avvänjas.

Jag ser framemot det!


Förresten har jag hört att det är en hel del nissar som smygläser min blogg utan att ge sig till känna. Skriva gärna kommentarer så jag vet att ni finns därute =)


27 dagar efter operation

Presentation

Omröstning

Hur hittade du till min blogg?
 Genom att jag nämnde den
 Via en sökmotor
 Via en länk/någon annans blogg
 Via bloggagratis
 Annat sätt

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards